skolan

Jaa vad ska man säga jaa cyklen gled lite idag så jaa jag gick omkull med den så har ett nytt fint blåmärke på armen, och ont gör det i alla fall men men sånt man får leva med om man är klumpig ;)

Har haft idrott idag och jaa det var ju inte den roligaste lektionen men men det funkar i alla fall ;)
och nu sitter man här med Emil, marcus och michael och väntar på att matten ska börja ;)
Jag och emil ska plugga matte B satan nu i vårterminen så slipper vi matte sen i tvån och trean =D så jäkla gutt, men först så måste man ju hoppas på att man har klarat matte A =D


Glömde skriva igår efter ridnignen! men red Zita i alla fall och det gick as bra, hon hade inte gått på hur länge som helst och hon va sjuk fin, anna-lena tyckte att jag inte skulle ändra på så mycket förutom galoppen, men hon har det jobbigt i galoppen och eftersom att jag inte rida henne i vanliga fall så är det lite svårt att jobba henne i det ;)


När snön hade kommit,                                      innan snön hade kommit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0