skola

Skolan va rätt chill idag, kom dit hade svenska och gjorde inte så himla mycket mer än att skriva och jobba om antika grekland som vi ska ha prov på nästa vecka, känns ju så bra men men ;)
Efter skolan så gick man till intersport och köpte ett pressentkort till pappa eftersom att han fyller år idag =D
så stressade man lite för jag trodde inte att jag skulle hinna så att hag hann med tåget sen men nehe då fick jag sitta och vänta i väntsalen i en timme för att det gick så fort!!!!! lite segt men men sen när jag kom hem så grattade jag han och sånt, sen så kom mamma och hämtade mig vid fyra så åkte jag hem och åt någon macka sen bar det av till stallet!
Väll där så blev det hoppträning och jaa det gick väll sådär kunde ha gått bättre ;)
Och nu har man varit hemma ett tag så man har hunnit att duscha, äta och va lite social =)
nu funderar jag på att jobba lite emd svenskan så att jag ahr det klart sen ;)

Annas så blir det att sova så säger god natt nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0