Skojsiga dagar :D

Tja tja =D
Förlåt för att jag inte bloggade i går med va hos bästa Elin ljunggre =D
Så igår åkte man till stallet och red som man inte hade gjort på typ 3 veckor elr något!!! :O
men men det gick bra, och hon va as fin endån =)
efter det så åkte man hem till världens bästa syster/kompis Elin Ljunggre!!!
Henne har man alltid kul med och älskar henne, för man kan prata om allt,
och hon lyssnar!! men men i alla fall så senare på kvällen va jag helt galen kunde inte vara
tyst en sekund elr va säger du elin?? ;)
men vi var tvugna att gå och lägga oss senare i alla fall för att elin skulle tävla dagen efter =D allt jag gjorde igår =D


Idag så hängde man med elin på tävlingen =D
och det gick skit bra för henne, det var hennes första tävling med den nya hästen och hon kom två !!!=D sen så gick det jätte bra för alla dom andra bätteropparna som va med!
Men elin och dom skulle åka hem tidigt, men jag stannade kvar för att anna-lena och dom behövde hjälp med hästarna och sånt så hjälpte till med det :D
och nu sitter man hemma efter en hel dag iväg på tävling!! :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Love you ♥

2011-01-09 @ 20:57:38
URL: http://ellllin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0