Hos Elin =D

Elin och hennes syskon + pappa och hans tjej kom och hämtade
mig igår så åkte vi till han =D
När man kom hit så blev det att titta på tv typ handboll och lite annat och just
nu idag ;) ligger vi i elins säng som ligger på golvet just nu (A) och
jag vet inte varför (A) thihi
Joo men jag bara satte mig i sängen så sjönk den ner på Golvet!!!! ahha så
nu är det som en barnsäng med kanter ;) hahahahaahahahahhahaahhaha

Jag är verkligen så himla lyckad, tror att jag bara ska göra klantiga saker känns det som ;)
för några dagar sen så spillde jag yoghurt på datan, och nu så gjorde jag detta med sängen ;) thihih
jaa det har ju hänt massa andra saker oxå så ;) hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0