Gamla bilder


Hittade sjuk gamla bilder på mig och mina kompisar =D
men gud va sööt man va när man va lite!!! =D


Jonathan och amanda och Mamma i bakgrunden


Lilla josefine =D



Amanda och jag spelar kort.                                  Jag, partize och Rebecca =D                


Jag och Josefine


Amanda jag och jonathan sen mamma och åsa i bakgrunden =)


jag


Jag och Rebecca



Jag Patrize och rebecca



Jag och donner =D


Stina-louise och Agent


när vi var spöken på en spökrunda i stallet ;)


smyggingen olivia =D

Det va några av dom bilderna, kan säga att vissa är från 2007 och vissa från
2001 tror jag ;) men gud va söt man va i alla fall och alla andra så klart =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0