Fail!!

Fyy faan va skolan va kul idag, tror inte att jag har haft så roligt sen
jag började skolan!!!!!
hahahah trodde att jag skulle dö när vi var inne i radiostudion och övade!!
trodde att jag skulle dö jag skulle pressentera en låt och så när jag
hade gjort det så skulle jag se vad victoria gjorde och då såg jag
 inte henne helst plötsligt, så jag sa
 " vart tog victoria vägen??"
 och så satt hon ju där men man såg henne inte. och vi började
 as garva där inne, men hon hörde oss inte!!!! ahhaha
Sen så va vi där inne en gång till sen och så va det massa
andra inne i ljudrummet oxå och jag trodde att jag skulle dö,
men det som hände när vi skulle träna passade ju med vad programmet handlade om så =D
Vårt program kommer att äga säger jag bara =D
Bild från studion kommer senare =D

Nu sitter jag hemma och ska snart gå och packa lite för sen vid
sju ungefär så kommer elin och hämtar mig, så ska vi hem till
hennes pappa och sova där. så i morgon ska jag följa med
 henne i morgon när hon ska spela match =D sen så ska jag
 sova hos henne fast hos hennes mamma på lördag för på söndag
 ska jag med henne när så hon ska tävla =D
Kommer bli en toppen helg, det vet jag redan nu =D
 för har alltid det toppen med Elin=D <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0