1/1-11

Förlåt för att jag inte har hunnit att blogga, har haft så mycket annat
 roligt att göra när man är här uppe, så det har inte blivit att
vara vid datan så mycket =) haha
Men ska försöka bättra mig lite och berätta vad jag har gjort :D

I torsdags så var vi och shoppade lite :D
Köpte mina nyårs kläder där, bild kommer senare :D

Nyårsafton
Fixade oss iordning och sånt, sen så åt vi mat, efter maten så stack vi till
becka och hade det as kul där =D
Hem igen och så blev det att skjuta raketer :D
Sen på kvällen så jaa va vi som vanligt, helt galna =D

Och idag så har vi inte gjort något alls, mer än att spela lite spel, och nu
Ska vi titta på fångarna på fortet,
och sen efter det så blir det att titta på skräckafilm =D<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0