fullt upp ;)

Förlåt för den dåliga uppdateringen men har varken haft tid elr ork för att blogga har varit så mycket annat med stallet ;)
men i fredags så var jag ju på tjejkväll hos palmis och det var as kul coh måste verkligen göras om!!!!  jaa vi köpte godis för mer än 100 spänn och så, så tjock kännde man sig allt ;) hahahaha <3
sen i lördags så åkte jag och louise upp till stallet så släppte jag Dallasa i ridhuset medans louise fixade agent inför Tävlingen imorgon. när hon hade fått springa lite tog jag in henne och borstade henne och fixade i halvtimme timme, och gud va len och fin hon blev ;) thihi <3 när man kom hem därifrån så fixade man sig sen åkte man till Axel på kalas, kommer lite bilder från det sen ;) thihi

I går, Söndags så hängde man med på tävling i Udden =D och jaa det va svin kallt men det gick endån bra för bätteropparna tyckte jag =D  så det blev en heldag där från klockan åtta till sex ungefär ;) så man va ju inte lite trött när man kom hem sen och varit ute en hel dag och så. Men man somnade gott sen när man gick och la sig ;)

Idag Måndag så var man i stallet från klockan nio till klockan fem ungefär ;) För det va ju sportlovsridning så då blev det att vara i stallet hella dagen och hjälpa till vilket behövdes kan man säga =D så nu är man sjukt trött och vill bara gå och dö i sängen tyå ;) ahhahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0