Stallet

Åkte upp till stallet vid halv ett tiden med sofie som jag sa innan ;) thihi
Blev att rida dressyr istället för det va så halt ute!
men Dressyr passet idag gick hur bra som helst, hon va lite jobbig i början med släppte
efter jätte bra sen, och så frågade jag olivia om hon ville testa att rida Dallasa
och se hur hon va =D hon tyckte att hon va fin, thihi
Men det är så skönt att hon har börjat släppa efter ännu mer nu än va
hon gjorde förut så efter två och ett halt år så funkar allt jätte bra =D
fast det är inte så konstigt att det tog så lång tid att få henne så
eftersom att hon är lektions häst så blir det ju annorlunda, efter
som att jag rider henne från torsdag till måndag så jag får ju
börja om varje tordag, eftersom att det är andra som har ridit henne på tisdagen och onsdagen =)
men som sagt hon var hur fin som helst idag =D
efter ridningen blev det att fixa henne släppa ut henne i hagen,
så blev det att smörja alla grejer medans sofie red kitta-bell oxå.
Färdig emd det så gick jag och tittade till vår lilla Gris som vi har i stallet =D
Hon hade inget vatten elr något, så då gick jag och fixade vatten
till henne som hon drack upp as fort, så blev att fylla på nytt,
sen gav jag henne lite kraft som hon oxå åt upp as snabb så gav henne lite till ;)
thihi.
Så det blev en hel dag i stallet, men det är alltid lika kul =D  kom hem ungefär vid fem tiden =D
så har inte gjort så mycket sen dess typ försökt få tv:n att funka vilken den gör nu =D thihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0