Sjukt glad =D

Skolan idag va chill, men innan skolan så gick man och hämtade den extra stora
semlan som man hade beställt till Palmis som fyllde år idag =D
Webbdesignen idag va chill skulle bara fixa en sak sen på lunchen så gick hella Huldran +
 vår mentor till max och käkade och fira Palmis, Jaa vi sjöng för henne
där och alla tittade konstigt på oss ;) thihi
Men fyy vad jag Älskar min klass, man kan vara hur man vill utan att de bryr sig så mycket!!!! =D
Va sjuk glad hella dagen idag oxå efter i går när jag pratade med en viss person =D

Men just nu sitter man i sängen och lyssnar på musik och funderar på om
 man ska läsa ut sin bok som ska vara färdig snart ;) thihi´

Denna Helgen är i alla fall helt smålfull med roliga saker bara =D
 ska försöka hinna blogga i helgen =D thih




Jaa jag är as ful på bilden men men , johanna är rädd och
ville inte vara med. men bjuder på den i alla fall =D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men fin bild amandha ! :D

2011-02-11 @ 14:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0