Onsdag

Glömde bort hur mycket klockan va idag på morgonen så det blev
 att stressa till bussen men han som tur va =D
väll i skolan så hade man webbdesign och andra
 inlämningsuppgifter i den kursen =D gutt
Lunch sen så va det datakunskap och så, inte det roligaste men
 blev färdig i dag i alla fall och så blev det att ta tåget till Högsby
 vid 14.34 och gå upp till ulle och vänta där till jag skulle klippa
 min vid fem. Men sen så hade hennes kund tydligen glömt att
 hon skulle klippa sig så där fick jag klippa mig tidigare så fick hon
 sluta tidigare =D det va lite gutt kan man säga =D så nu är
 man nyklippt bild kommer senare =D
När man kom hem så blev det att börja plugga till provet imorgon,
 tog en lite paus, och gick ut och gick med hunden och syrran =D
gud va kallt det va, men skönt endån =D
Så nu har man pluggat lite sen man kom tillbaka.
får väll hoppas att det går bra i morgon då =D

Pusshej =D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0