Måndag =)

Han inte skriva igår!!
Men åkte upp till stallet vid nio tiden och hade ridlektion vid 10.00 =) hade Dressyr vilket gick skit bra =D har nog aldrig gått så bra som det gjorde då =) Vi gjorde välldigt mycket lösgörande saker vilket verkligen gav resultat =D Började med att göra lite skänkelvikningar i början sen forstsätta att göra det i trav och sen galoppera lite smått. Så sa anna-lena att vi skulle fortsätta med öppna och sluta =) först gjode vi det på långsidan sen gick vi över och gjorde det på medelinjen =D har nog aldrig varit så Glad över henne på ett dressyr pass som jag var igår =D 
Sen vid fyra tiden så åkte man till västervik och träffade Alex =D

Så åkte hem från alex idag vid halv två ungefär! fast hade det jätte mysigt. åkte hem för va tvungen att vara hemma vid fyra tiden och hjälpa mamma här hemma med lite allt möjligt och nu sitter jag i soffan med datan i knät och så tittar jag på tv, men funderar på att gå och lägga mig snart (A) är sjukt trött ;) thih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0