Måndag

Skolan - Engelska skrev lite om boken bara ;) sen åkte man hem och spelade in lite till min saga bara =D sen blev det att vänta på mamma som skulle köra mig till stallet vid halv fem tiden och så hämtade vi Amanda oxå =D
Väll där uppe så fixade man lite tog in hästen och sånt =D
sen själva ridningen gick jätte bra =D hon va väldigt fin, bara att det var jobbigt, för jag hade smörjt mina stövlar och sadlen och sånt så det gnisslade elr vad man nu ska säga, så det lät i alla fall hella tiden. det var så störrande att jag knappt ville rida ;)
Men tror det är stövlarna som man inte ska smörja elr något. för det blir så varje gång jag gör det!! ;) thihi
När man kom hem så bad man mamma och morgan att spela in det de skulle säga till min saga =D
Så snart ska man gå och lägga sig och sova, för imorgon ska man tydligen till ishallen på morgonen!!! sen har vi håltimme från 09.30 till 12.15 lite segt kan man säga,eftersom att vi bara har matte sen!!!! ;) thihi

Men men en bra dag annas, Men det blev inte så mycket alla hjärtans dag ;)

Men grattis på alla Hjärtans dag i alla fall =D <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0