Lördag =D

Glömde blogga igår (A) fy på mig!!!
men skolan va chill, först så spelade vi upp vårt radioprogram live, sen på mediakunskapen
tittade vi typ bara på ett radioprogram =D sen fick vi åka hem, när jag kom hem så åkte man
 till stallet direkt och red ut med dallasa vilken va jätte mysigt och kul =D thihi hem och
 titta på let´s dance sen med Louise och Magda =D


I dag Lördag så åkte man upp till stallet vid tio ungefär och då byggde jag och olivia
 en lite linder i Ridhuset och Hoppade lite =D
Vilken va jätte kul =D går alltid bra när jag hoppar med Olivia =D så i slutet så hoppade
vi en fem och halva men sen så tog vi bort så att det bara var ett räcke och en oxer
 kvar och då va vi lite galna och höjde Oxerna ;) thih så i slutet så hoppade jag en Oxer
 på 125 =) och jaa det va det högsta jag har hoppat med Dallasa =D
 jag trodde alldrig
 att hon skulle hoppa det, men hon va hur fin som helst och bjöd as mycket mo
t hindrerna =D thih så är SJUKT GLAD NU!!!!!!!
Åkte hem och fixade mig sen åka till kusinen som hade fyllt 20 år =D och fira
 henne lite sen så åkte man på årsmöte med bästa Bätteropparna =D och
när det va slut så åkte man till Vattenpalatset med de oxå=D sjuk kul att göra sånt =D

Och just nu sitter man och tittar på Melodifestivalen med Magda =D  men jag
 tycker bara att det blir dåligare och Dåligare program för varje år!!!
 men visa artister är väll bra ;) thihi

Dallasa och jag vid hindret som vi hoppade idag =D 125cm =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0