Ishallen-matte- chilla hemma ;)

Pappa va så snäll så han kom med en mobil som vi hade hemma som funkade, för min är helt cp, den går typ inte att ladda så har en annan mobil nu, men det är gutt =D
Så gick man  till ishallen direkt på morgonen och skulle åka skridskor på idrotten vilket va väldigt kul =D thihi va ju ett tag sen man åkte så =D
fick sluta as tidigt så det blev bara att sitta och vänta på att man skulle få gå och äta sne ha matte. Fick ny bok och ett nytt kör schema, men det funkade bra i alla fall, jag Emil och Michaell hade roligt i alla fall =D men blev att gå hem lite tidigare i alla fall ;) thih så gick man hem och satte sig och glodde, ha rinte gjort ett piss idag mer än busat lite med hunden =D men snart så ska jag fixa färdigt min saga =D
Så ska man gå och lägga sig när det är färdigt =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0