Friluftsdag!!!

Skolan idag va inte kul alls!!! hade friluftsdag och skulle till någon backe
och åka pulka men jag och marcus missade de andra och så hittade vi inte
 dit själva så vi gick till cafeterian och satte oss så kom becca, amanda och
elon oxh jojnade oss ;) ahahhah men vi hade kul endån =D
Hände inte så himla mycket sen mer än att jag och rebecca höll på att skratta
 ihjäl oss medan Marcus, Emil och michael itne visste vad vi pratade om ;) hahah
Gick till ishallen sen och åkte skridskor i typ 10 min sen bara titta på alla. sen så
gick jag och marcus vid 13.15 för hans buss gick vid 40 så då gick jag med han ;)
 thihi så man kom ju hem tidigare i alla fall =)
nu sitter man hemma och glor på tv oxå, senare idag blir det att hänga med min
 lillasyster till stalle toch filma lite när hon rider ;) thihi =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0