Fredag =D

Han inte blogga igår, för va sjukt trött hella dagen!! men skriver lite idag om vad som hände igår =D
Va i skolan i 1h 45min igår, gjorde prov och fick VG =D sen så lämnade jag in lite saker bara sen fick man åka hem =D lite gutt kan man säga, när man kom hem så gjorde man typ inget alls mer än att lägga sig och vila så att man orkade åka till stallet och hoppträna =D
Men hoppträningen gick jätte bra, och hon var hur fin som helst =D fast det blev några missförstånd, film från träningen kommer någon gång =D va inte hemma föns typ 10 på kvällen för vi skulle plocka undan hindrerna, och alla andra hade åkt hem så vi fick göra det själva!!!! men men sånt händer ( typ alltid)

Men idag så va man hur trött som helst och orkade knappt åka till skolan men pallade mig hit. Fast det har varit väldigt chill enså länge, för vi ska bara spela in vår saga. och det går SKIT!!!!!!!!! för den ska bara vara 2 min och min är mer!!!!!!!!! får försöka fixa det hemma i helgen! =D 
Slutar vid tre så blir att åka hem fixa sig åka upp till stallet och ta en liten tur i skogen idag, åka hem och sova sen, för är sjukt trött!!!!! ;) hahahaha
 

 
Vill kunna hoppa ute i Padocken!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0