Toppen =D

Kom hem från stallet runt fem tiden, blev att fixa lite hemma och sådant och nu sitter man vid datorn och tv:n ;)

Red lite dressyr idag, mest skritt och trav. Red även länge idag vilket var gutt. skrittade fram på långa tyglar i 15 min och började arbeta honom i skritten i ca 10 min. Började arbeta honom i treven och försökte få honom lugn =D det gick väldigt bra i början i alla fall. men senare när jag började trava honom lite så blev han väldigt hängande i munen och lyssnade inte så mycket, så övade mycket med att få honom att lyssna på mig, och få honom mjuk och fin i sidorna men det gick så där. men tror även att han hade lite träningsverk sen i går då det var klubbhoppning =D
Så jag är väldigt nöjd med ridpasset endån =D <33 det går ju inte att bli så arg på honom för han är ju så sööt =D <3

Stod även och borstade honom länge innan jag red och gosade med honom =D <3

Han var verkligen as fin i går när jag red och hoppade =D men tyvärr så fick han inte med sig alla bena, men an var sjukt lugn och lyssnade skit bra på mig och mina förhållningar =D hoppade även 70 cm och 80 cm =D <33

Lite bilder från i dag =)



Kommentarer
Postat av: Alexandra

söta bilder :)

2011-12-18 @ 21:33:05
URL: http://ponnybrudenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0