Uteritt !

Tog en sväng ut i skogen idag på Sockertoppen =D  han var väldigt tittig i början och spänd, men när man ridit iväg en bit så läppte det ;) men jaa jag vet itne redigt vad jag ska skriva, han var PIGG!!!!! det är nästan så att man inte vägar galoppera på honom ute ;) haah nee men han är väldigt pigg i galoppen och bara sticker iväg, men som tur var så han jag få stann på honom innan han sprang så fort att jag inte hade någon kontroll. nästan så att jag måste ha lite starkare bett på honom när jag rider ut ;)
Men kanske kan vara lite för att jag inte hinner rida ut så mycket, för varje gång jag kommer upp så är det mörkt nu på vintern och då är det inte alls kul att rida ut. Men vi får se vad jag gör ;)

Men myste i alla fall mycket med honom innan jag red, sen när jag skulle åka hem så startade inte min CP mopped så ´fick ringa till mamma och be henne hämta mig. så medans hon skulle köra och hämta mig så satte jag mig inne i toppens box och pratade med honom medans han stod och åt =D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0