Min dag.

Nu har man gjort allt som man skulle göra idag =D så ligger i sängen just nu och lyssnar på musik och peppar inför i morgon då man drar till stockholm =D

Men i morse så vaknade man upp hos Linnéa =D hade det väldigt trevligt i går i alla fall =D Fick även gorméfrukost idag. Tacos =D hahh men gott va det allt. sen chillade vi mest, mös lite med hennes marsvin oxå =D sen var jag tvungen att åka hem och åka till hästen. Väll uppe hos sööta Sockertoppen så fixade man honom, gick ut med honom i ridhuset så att han fick springa lite, men det ville han inte :( haha han hängde bara efter mig, men det är gulligt tycker jag. Men jag trodde att han skulle vilja springa runt i ridhuset och busa eftersom att han vilar lite nu, men inte då! ;)

Testade även det nya tränset på honom =D han var jätte gullig i det, var nästan samma färg som han är =D när man fixat klart där med mocknignen och upplägget av mat så fixade man lite i skåpet så man vet vart allt ligger ;) hahahah
Åkte hem fixade lite hemma som att hänga upp tvätten, slänga in några handdukar och tvätta dem =D sen blev det att packa det man ska ha med upp till stockholm. Fick tänka på att inte ta med förmycket då jag kommer shoppa mycket där uppe =D <333

Men medans jag är i stockholm så har jag världens bästa mamma som kommer ta hand om toppen och borsta, lägga upp mat, mocka och allt =D kanske till och med ta ut honom på något promenad =D <333
Kommer sakna att vara med min lilla älskling. Men det är så himla skönt att man kan åka iväg, i alla fall till stockholm, då jag inte träffar min kompis där uppe så mycket som jag skulle vilja göra. <33


Kommentarer
Postat av: issa / elevating.blogg.se

tack så mkt, vad du är snäll kul att träffa dig ju!! <3 men det kommer nog bilder imorn på pongo o mej, vilken outfit ska jag ha? röd eller limegrön?

2011-12-28 @ 23:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0