Hästfotboll =D

Igår hade vi ju ridavslutning =D det var min grupp + den andra gruppen som rider på tisdagar som var med. Vi delades in i två olika lag. Och jaa det vi gjorde var att vi körde Hästfotboll =D det var skit kul. Först var jag lite negativ till det, då jag trodde att min häst skulle bli skit rädd för bollen. Men inte alls, han tyckte att det var skit kul och gjorde  verkligen det han skulle. =D Det var han som gjorde de flesta mål i vårat lag men tyvärr förlorade vi med 5-6 ;) men det är skit bra gjort endån. Det roligaste var att det var bara att styra på bollen så var det han som gjorde det mesta jag bara smakade på och han plöjde verkligen de andra hästarna då han bara gick och brydde sig inte om de andra typ ;) 
Men jag tyckte att jag var bäst för det var min häst som gjorde allt med bollen, medans alla andra puttade bollen med fötterna oxå, men jag nådde inte ner så min häst skötte allt =D Kan även säga att det var min lillasyster som var med i andra laget som gjorde de flesta målen för dem, så det var väldigt många kamper mellan oss två ;) hahaha men det var verkligen skit kul, så det ska jag göra lite oftare eller i alla fall ta ut bollen och leka lite =D

OBS!! lånad bild från google =D men det var i alla fall så vi gjorde =D


Så idag får min häst vila, elr jag ska bara gå ut och gå lite med honom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0