Vet inte vad jag ska skriva är så GLAD :D

Idag har jag varit i stallet isort sätt hella dagen ;) thihi kom upp och pratade med anna-lena och så hur det hade gått för att idag på dressyr tävligen =D sen efter det så frågade jag om vilken box min häst ska ha och så längeså tar jag en box som en häst som heter jenka stog i, i ponnystallet men det är bara tillfälligt till de ska fixa iordning stallet där intne ;) thihi  så la in strö där inne och fixade lite ;) sen hjälpte jag Malin att bada tamino.
Efter det hade jag och anna-lena lite tid för att gå in och titta på kontraktet som ägaren hade skickat och sådant ;) efter att vi pratat om det och fått det klart så hjälpte jag henne att lägga in alla filmer från deras videokamera till datan och det tog ett tag så vi gick ut till stallet igen och fixade lite till ;) sen gick jag in igen och fixade lite annat med kameran och filmerna och hjälpte henne hur man skulle lägga upp en video på youtube ;) thihi
När man var klar där så åkte man vidare till Elin Ljunggren och knoppade hennes häst då hon säger att det inte går ;) hahah men i alla fall så gjorde jag det fixade fläta i svansen på båda padde och tore hennes lilla styster häst. då de ska tävla i morgon =D

Väll klar där så fick man åka hem och duscha och äta sen äntligen ta det lugnt och vänta på att  mamma, morgan och 4 andra personer kom hem. tycket det var väldigt kul att se vilka som fick komma hit då det var personer man både kännde och visste vilka det va. för båda parens döttrar har ridit på min ridklubb ;) thihi


ÄR SJUKT GLAD OXÅ DÅ IMORGON KOMMER MIN HÄST HEM =D
Ska bara åka och titta på förklasserna i morgon då vi tyvärr inte hinner tittta på lagklassen för hästen ska komma tidit imorgon ;) thihi så himla kul !!!!! är as pepp på detta, och hoppas att det kommer funka jätte bra =D känndes jätte bra när jag provred honom i alla fall, och ägarna är hur mysiga och trevliga som hellst =D



För att jag är så glad bjuder jag på en bild på mig själv =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0