Happy Day =D

Har inte varit så aktiv idag då jag mestadels har legat ute i solen ;) så nu är man lite solbränd i alla fall ;) thih sen har jag hjälpt mamma lite här hemma med ;) pratat med min ridlärare oxå så imorgon drar jag, Amanda, Anna-lena och mikaela iväg och tittar på hästar, hoppas att någon faller mig i smaken i alla fall =D ska bli sjukt kul i lalla fall =D så imorgon kommer det inte blir så himla bra upptatering, ska se om jag orkar berätta för er imorgon kväl hur det gick och lite ;) thihi kameran hänger nog oxå med så det kanske blir några bilder från våran resa ;) thii


Lite gamla bilder som jag tagit ;)








Det är några av de gamla bilderna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0