Mysdag!

tjenare =D åkte upp till stallet vid elva tiden, mockade tog in toppen borstade han och gosade, knoppade oxå =D thihi sen gick jag ut och gick en lite sväng med honom, tog även med kameran =D så bilder kommer =D kom tillbaka borstade han lite till, han är gosig min lilla häst =D tog på han flugtäcket och släppte ut han, det roligaste när jag släppte ut han var att han gick iväg sen kom han tillbaka till mig.
Kännde mig duktig idag oxå då jag tog och smörjde sadlen och tränset. Tränset behövdes i alla fall smörjas ;) thihi

Så komemr både bilder från i dag och i torsdags sen hoppträningen, fast är bara när vi rider fram då hon som tog kort va tvungen att åka hem ;)

Tyckte ni att han blev fin i knoppar ?? =D









Bilder sen i torsdags =D







Älskar dig redan Sockertoppen!!!! ♥
i morgon har jag haft dig hemma i en hel vecka, tänk vad tiden går fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0