Stallet

Åkte till stallet vid sex tiden med Olivia =D där uppe så mockade man tog n hästen och borstade han då han va hur skitig som helt då jag lät han gå utan täcke ;) thihi men när man började borsta så hör man olivia säga att fiddy har trampat på skon så den sitter löst, hon va både varm och pulsade lite så det blev inte att rida med henne utan red med emma, tina, annelie och ida istället =D
Red ut källarudan som vi kalllar den. JAa sockertoppen va laddad i alla fall och både skrittade, travade och galopperade ifrån alla (A) haha men han har ju så stort steg så det är lite svårt att hålla in han så mycket då han bara är en liten bäbis ;) sen i galoppen stack han iväg lite fast jag ahde ju kontroll men kunde knappt stanna honom då han är så känslig i munnen och jag ville inte dra honom i munnen. men efter ett tag fick jag stan på honom. Toppen längde så mycket galoppen oxå så jag fick sitta och göra massa halvhalter men han lyssnade knappt på dem utan ville bara springa ;) thihi så nästa gång tror jag att jag får rida ut själv elr något ;) hhahah

Men det var roligt i alla fall =D och imorgon laddar vi om för hoppträning =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0