Stallet =D

Nu har jag lite tid till att skriva ;) haha men som sagt så har jag varit uppe i stockholm i helgen på kräftskriva och allt sådant =D väldigt trevligt att Träffa amanda + familj sen jakob och Sofia oxå =D thihi
Här är några bilder från kvällen ;)










Sen i går så åkte jag upp till stallet och red mirra lite tills idag då det var ramsö i dag =D men som sagt red mirra och det gick inte alls bra, hon ville inte göra något alls, och när vi red ut så var hon spänd och ville bara springa för att hon va så rädd :( men här får ni bilder fin bild på mirra när hon va som finast och musklad mer ;) thihi


Och idag blev det att kliva upp tidigt och åka till stallet och hjälpa till med ramsö som kom och red idag med =D hanna och jag hade lektionerna fast mest hanna och så tog jag när de skulle galoppera och rida ut ;) thihi  men det funkade jätte bra och alla var så himla duktiga :D sen efter det blev det att leda upp hästarna till hagen och sedan äta lite.
tittade även på när emma och wicki hade Dressyrlektion för anna-lena tyckte att det gick bra för dem =D kommer även lite bilder på de oxå =D när de var klart så mockade jag lite åt några hästar och sen bar det av hemåt.
Så nu har man suttit hemma ett tag och inte gjort så mycket då mamma ochy morgan är ute i skogen medans jag och wisky sitter hemma och tråkar ;) hahah
Men nu får ni ha det så bra så länge =D thi


Emma och Musse






Kommentarer
Postat av: Anonym

tog du inga på wicky och thiff? :)

2011-08-17 @ 16:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0