Regning dag :(

Godmorgon bloggen =D idag händer det inte alls mycket då det är piss väder ute, reganr och är tråkigt så man får se om man kanske tar och har en filmkväll med familjen elr bara syskonen ;) thihi

en sak som jag kan säga är att igår blev jag så himla sjukt glad då min ridlärare messade mig och sa att sockertoppen var okej, så han gick igenom besiktningen =D fatta vad glad jag är, nu väntar vi bara på att få hem kontraktet så ska vi läsa igenom det sen kommer de ner med honom någon dag =D så nu behöver jag inte vara så sjukt nervös att han inte skulle gå igenom =D
Är så himla glad att jag inte vet vad jag ska skriva, mer än att jag är glad ;) åå ♥


Men i alla fall, någon som har tips på vad man kan göra en regning dag i lilla mönsterås?? ;) vore trevligt om ni kommenterade:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0