Konstigt =D

Kändes lite konstigt att man vakande av att syrran fixade sig iordning inför skolan idag och själv börjar jag inte föns i morgon ;) thihi känns lite gutt elr så =D

Idag händer väll inte så mycket just nu, har nyss varit iväg och köpt en lampa till min moped då den va sönder ;) thii om typ två timmar kommer mamma hem och om hon är hemma innan tre så ska jag åkta till stallet vid tre halv fyra tiden till min lilla söötnos =D och senare ikväll blir det att rida lektion med honom för anna-lena =D <3 ska bli sjukt kul att rida han, då när jag provred honom så satt jag bara och log hella tiden kunde inte sluta le =D

men det bästa av allt är att ägarna till sockertoppen tycker att vi passar och att han kommer få det jätte bra =D känns verkligen skönt att de känner så och jag känner mig så säker då jag vet precis vad han varit med om då ägarna är oxå uppfödarna =D <3

Bara för de får ni en till bild på min söötnos =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0