Kalmar med pappa =D

Ledig i dag, så jäkla gutt =D Frågade pappa om han ville köra in mig till kalmar och hänga med mig till hööks och till östran =D eftersom att han är så himla snäll så gjorde han det. så vi åkte in till hööks och bytte en sak där som jag köpte idag, då den var felsydd ;) haha fick en ny och så åkte vi vindare till Östran och där frågade jag om praoplats och hon skulle prata lite med dem andra och så skulle hon ringa mig någon dag, så fort som möjligt =D
Sen frågade jag pappa om han ville hänga med mig till Citygross och titta på en sak och det gjorde han för jag ahde sett ett schabrak där som jag ville ha och det fanns kvar och frågade pappa om han kanske ville köpa det till mig vilket han gjorde =D jag har verkligen världens bästa pappa!!!!!!!! vi gick in till bauhaus oxå och köpte färg då han ska måla lite hemma.
Jag körde hem oxå vilket gick as bra, jag äger på att köra bil ;) ahhahah
Hade tänkt att åka till stallet snart, men olivia frågade om jag ville åka med henne upp senare ikväll, så det blir att åka då istället då det är roligare att ha någon där uppe att prata med och sådant igentligen =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jääävla snygg du är <3

2011-08-31 @ 14:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0