Käka Kräftor =D

Tyckte att det var tråkigt att vara ensam hemma fanns liksom inget att göra så jag gick över till grannen där mamma och morgan var på kräftskiva =D så nu har man käkat as mycket kräftor och de menar jag verkligen!!!!!! ;) men har haft det roligt och trevligt där ett tag, kom hem nu och ska snart gå och lägga mig så att jag orkar med morgondagen oxå =D

I morgon blir det att köra ett litet lätt pass på banan tror jag, och hoppas på att jag får rida själv så att jag bara behöver konsentrera mig på honom hel och hållet! =D
Det roligaste med sockertoppen är att det är aldrig tråkigt att rida honom, han överaskar en hella tiden =D <3
Tror att det kommer gå jätte bra mellan oss sen när vi väll ha lät känna varandra =D <3

Bara för att jag var på kräftskiva så får ni en bild på en kräfta =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0