Jag och tid ;)

seg men endån chill dag i dag =D Skolan va segt, hade lotta i mediakommuniation och man blir ju trött så fort om man inte får göra så mycket utan bara sitta och lyssna, men man får väll hoppas att det inte kommer vara så himla mycket sånna lektioner då alla våra lektioner är 3 timmar långa!! men när den lektionen va slut så gick jag och linnéa till Hööks och så köpte jag ett par benskydd och ett bogskydd =D så nu behöver jag inte köpa något mer på ett tag i alla fall =D föns i vinter då så klart! då jag inte har något vintertäcke ;) thihi
Efter det gick vi hem till linnéa för det var en timme kvar tills min buss skulle gå, så va där hemma och tog lite och äta sen märkte jag att jag hade missat den bussen jag hade tänkt ta så väntade en timme till ;) och vid 20 över kom jag på att bussen går vid 25 så var tvungen att skynda mig lite men såg bussen precis komma när jag var en bit i från så var bara att gå ner till stationen och se när nästa buss gick och som tur va gick det en vid 55 =D när man kom mot ålem så börjar det ju regna as mycket så ringde till mamma och frågade om jag kunde åka med henne hem, så hon stannade vid busshållsplatsen så fick jag åka med henne hem vilket va gutt då det verkligen öste ner!!!! :(

När man kom hem åt fixade man sig och drog till stallet =D där uppe fixade man det vanliga sen så släppte man honom i ridhuset och körde lite frihetsdressyr elr i alla fall att han skulle följa mig vilket han gör som värsta hunden =D han är ju så sööt lilla toppen =D tog in honom igen och bostade lite sen pratade man med anna-lena och alla andra i stallet innan man orkade åka hem ;) haha
varit hemma ett tag nu och bara tagit det lugnt =D <3


Bild på fina hästen =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0