Inget att göra

Idag blev det en chill dag hemma och bara städa lite och titta på alla sakerna som man fick med hem från pappa så att man fick allt där man ville ;) 
Har även fixat en header till en kompis, hoppas att hon blev nöjd och att alla andra tycker att den ser hyfsad ut i alla fall =D gå gärna in och titta på hennes blogg. www.mikahampus.blogg.se =D

Hängde även med mamma och morgan och handlade lite då jag hade tråkigt här hemma ;) thihi
Är oxå sjukt nervös då hästen ska betiktigas i morgon, så jag håller verkligen alla tummar på att han går igen så kanske jag får hem honom redan till helgen =D <33333 thihi

Men i morgon så blir det att åka till stallet och ta kort på när alla hopptränar lite. sen hem och fixa sig, mamma och jag drar nog in till oskarshamn en sväng sen oxå, både för att lämna in mina stövlar sen för att vi ska hämta morgan senare på kvällen i o-hamn så vi stannar kvar där inne och åkte till min moster en sväng om hon är hemma då =D <33



Får en fin bild på en blomma ;) thihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0