hoppning

heej allihopa =D som ni ser så har jag gjort en ny header =D hoppas ni tycker om den, det gör jag i alla fall =D <3

Stog hoppträning på schemat för mig och sockertoppen =D det gick faktiskt väldigt bra i början, förutom att han ville springa mycket och blir då stark, men det ska vi ändra lite på han är ju endån bara 5 år ;) men hoppningen gick väll bra, åkte bara av en gång men det behöver vi inte tänka på ;) han hoppade både stort och fint så ibland hänger jag inte redigt med, men det kommer lite med tiden har ju endån bara ridit han sen i måndag!
så jag är sjukt nöjd i alla fall, han hoppar ju i alla fall, bara att jag ska lära mig att rida han så går det prima.

om ni vill se bilder från idag så får ni göra det imorgon då jag måste sova nu, så att jag orkar med skolan i morgon;)
I morgon blir det antingen en liten skritt tur i skogen elr ett lätt dressyr pass med skritt och trav bara på banan ;) får se vad jag känner för i morgon!!!

MEn ni får ha det så bra och få en fining bild på söötnosen =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det såg bra ut amandha för att vara första gången! Bara var iskall så ska du se att om några månader så kommer ni vara superfina och klara det galant. Hoppkapaciteten finns ju lixom där! ;) <3



Btw: Dem bilderna som Olivia tog på mig och Padde idag, vill du skicka dem eller lägga upp dem här så att jag kan få dem? :D

2011-08-25 @ 23:25:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0