fullt upp ;)

Blev inget bloggande igår för när jag väll skulle blogga så åskade det ju ute så då stängde mamma och de av internet :( menmen fattade ju varför så. 
men i går då så åkte jag till stallet vid tolv tiden, när man kom till stallet så hade man tänkt att måla lite i stallet men så blev det inte utan det blev att hänga med anna-lena och mikka till Atg med Zlatan och titta på han knä. så det är behandlat igen så får vi se vad som händer. sen när man kom tillbaka till stallet så blev det att fixa boxarna och spilterna med spån sen bar det av ner till hagen och hämta hem alla hästarna sen rida igenom dem lite ;)  red igenom mirra lite i skritt trav och galopp så jäkla fin hon va, känns lite surt att inte rida henne längre :( eftersom att hon va så fin. men men sånt är livet. red zita lite med men hon makerade fortfarande. så vi får se hur det blir.  åkte hem och villade mig då ramsö lägret va idag ;)


jaa idag som sagt så gick man upptidigt bara för att ramsö skulle komma idag ;) haha men när det väll kom så fixade de hästarna och höll på sen så hade anna-lena lektionen i början sen fick jag ta över, och jaa det gick väll bra förutom att det var en som åkte av och man kan ju gissa vem hon åkte av joo ebbe russ!!!!! fyy va elak och jobbig han kan vara. men det gick rätt så bra sen efter ett tag så skrittade vi ut i skogen med barna :D haha sen när de hade åkte hem så blev det att vi red tillbaka hästarna till sommarhagen sen åt vi lite hamburgare ;)
Sofie och jag är så himla huttiga så vi tog och började måla lektionsstallet och så ;) jag ska fortsätta med det i morgon hade jag tänkt medans sofie och massa andra är på träningslägret som börjar i morgon ;) thihi så det blir att ta kort på de med så klart ;) <33333

Hörs i morgon igen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0