Fullt upp idag ;)

Skolan idag va okej faktiskt, började 8.15 tittade igenom filmen som linnéa gjorde klart så fint igår. redovisade den sen och jaa det gick bra =D  kan lägga upp den här, ska bara få tag på den oxå ;) thihi men slutade i alla fall efter det så tog bussen hem vid 10.25 hemma vid lite efter elva, åkte iväg till hoj bitten och köpte nya lampor till moppeden då de andra REDAN har gått sönder, men vi får se vad som händer. hängde med pappa hem sen och så hämtade mamma mig sen.
så åkte vi in till city gross först och skulle köpa ett Regntäcke men fanns inget i den storleken. och då åkte vi till Hööks i stället och där köpte jag ett regntäcke, lädertvål, plator till stigbyglarna och ett pannband.

När vi kom hem åkte vi upp till stallet och så skulle mamma rida då jag hade lite ont efter att jag åkte av igår, det gick jätte bra när mamma red, men hon tyckte det känndes konstigt i traven och så men inte så konstigt då hon aldrig har ridit unghäst och så har hon inte ridit på länge heller, men så blev det att jag satt upp i alla fall, för mamma tycker att det skulle kännas bäst om anna-lena hade varit med när hon red han första gången, men hon kommer rida han lite sen i alla fall =D
Men jag har kommit på lite nu hur jag ska göra så att han inte springer så mycket i traven =D ska ha lite högre hand då jag gärna lägger ner handen mot manen för bästa stödet ;)  men jag har ju bara ridit honom fem gånger oxå så vi kommer lungt att kunna lära känna varandra i ridningen =D <33

Som sagt köpte Ett Rött regntäcke =D (bild från hööks)


Lädertvål (bild från hööks)



pannband (bild hööks)

Och så ett par gummiplattor (bild hööks)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0