Dressyr med sockertoppen =D

Sitter i sängen nu och chillar, lyssnar på musik och pratar med vänner ;) thih
Har varit i stallet idag och red lite dressyr =D
Det gick lite upp och ner idag, i början var han inte alls så fokuserad på mig och jag ville och då ville han bara springa hella tiden, men sen mot slutet gick det mycket bättre han slappnade av lite i alla fall och lyssnade lite bättre.
Fast galoppen är jobbig för då är han felställd hella tiden, och jag vet inte alls hur jag ska göra, för om jag ställer honom, tycker han inåt och om jag trycker ut honom och ställer blir han helt knäpp, men jag vår väll ha lite överseende då han faktiskt bara är en liten bebis ju =D thihi
Vi får se hur det går i morgon om han är likadan för då kan jag ju prata med min tränare eftersom att det är lektion i morgon =D men först så ska man till skolan och ha lektioner ;)

Men när han väll går där jag vill så är han verkligen hur fin och mysig som helst! så jag tror det kommer bli as bra =D


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg du har, och sjukt fin häst! :)

2011-08-28 @ 19:31:08
URL: http://emmmmakrantzz.blogg.se/
Postat av: emma

vad söt häst du har skaffat amandha ;D

2011-08-28 @ 21:33:02
URL: http://islandshestchey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0