Bästa ridpasset =D

Skolan va helt okej idag faktiskt, första lektionen så var jag ute och fotade linnéa och rebecka till en uppgift vi håller på med =D det blev as bra, så vi ska bara fixa ihop allt nästa måndag =D
Sen andra lektionen så chillade vi mest och funderade på hur linnea och jag skulle göra våran affisch ;) men det kommer bli awesome =D för vi två är ju bäst så =D <3

Kom hem åt lite sen skjutsade mamma mig, amanda och olivia till stallet =D där uppe mockade man fixade maten och lite innan lektionen började =D hade markarbete oxå =D
Kan säga at detta var det bästa ridpasset sen han kom till mig, han var pigg och framåt men endån lyhörd. =D han blev lite stark ibland men skit samma bara lite kul ;) thihi


Vissar mina skils i paint ;) hahah
Men i alla fall vi började med att rida på krysset sen ett räcke som var plank, till räcke som var våger till krysset, det gjorde vi några gånger åt varje varv. hindrerna va inte högre än 50 kanske, men det var bara för att vi skulle hålla samma galopp hella tiden och få in rytmen.
Men min häst tänder faktiskt mot hinder hur högt elr lågt det än är ;) men det gick faktiskt väldigt bra. förutom att han var lite loj på krysset men endån ;)

Det var endån bästa ridpasset. för han var som sagt lugnt och allt. han har nog kännt in sig lite hos oss nu sen har både han och jag kännt in oss lite i alla fall på varandra så det kommer nog bli bära detta ;) thihi
Imorgon tror jag att antingen får han vila lite elr tar vi en liten skritt tur i skogen =D får se vad jag känner för när jag kommer upp =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0