Älskade sockertoppen =D

Red lite dressyr/markarbete idag =D det gick as bra, va bara jag, louise och Carolina som red på banan och sen på en större med så kan kunde fokusera lite mer på mig idag =D sen hade jag även med mig bästa Elin Ljunggren som fotograferade mig =D
Han lyssnade väldigt bra idag emot förut, förutom att han körde upp huvudet i bland och då kunde man inte styra redigt ;) hahha emn det gick bra i alla fall, här kommer lite bilder från dagen =D




Tog ett litet skutt oxå, hih men gud va han hoppade på det endån, hindret var ju bara 40 cm ;) ahahh


¨



Min älskade Prins!! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va fiin:))



vilka är Louise och carolina?? blev det ngr bilder på dom? :)



sjukt fin blogg.

2011-08-25 @ 07:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0