rolig men jobbig fredag!

heej gjorde så mycket igår så han inte att blogga!

Men skolan igår va chill gjorde inte så himla mycket än att planer tills idag när jag var på mammas jobb =D
men efterskolan åkte jag hem och åt sen åkte jag upp till stallet, tog in Dallasa och borsta henne sen longerade jag och anna-lena henne för att se om hon var halt eller inte. men det syntes inte men, det bläste och hade sig så mycket, hon va så himla stimmig så det gick inte så bra att se men men ;)  tog in mirra sen och hade henne på hoppträningen =D och det gick jätte bra, hon va jätte fin med tanken på hur hon är igentligen i hoppningen ;) thih fick beröm av anna-lena i alla fall =D film kommer upp senare =D


Idag fredag så va det igen skola =D utan vid åtta tiden så åkte jag till mamma på hennes jobb och började göra mitt yrkesrepotage =) så va där till klockan tolv och hade det as kul där =D <33 så  nu hoppas jag att jag fått med alt jag behöver =D
nör man kom hem sen vid ett tiden så åkte jag upp till stallet och tog in dallasa, borstade henne och tog ut henne och skulle rida, men när jag travade lite så känndes det inte redigt rent. så tog in henne igen, släppte ut henne.
Tog in Mirra och red henne, red lite dressyr, red ut med emma sen efter ett tag, det var skönt, fixade henne och lät henne stå inne, då hästarna endån skulle in. ;)
bostade Zita som jag oxå skulle rida, hade tänkt att hoppa med henne men när jag skulle trava med henne kännes inte hon fräch heller utan hon makerade. så blev att ta in henne igen.
inte så kul att två hästar makerar, men så kan det bli här i hästvärlden ;) haha så får hoppas att det blir bättre.

och nu sitter man hemma med datan i knät och så är tv:n på ;) så får se när man somnar ikväll ;) thihi <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0