Tävling + sol

Orkade inte skriva igår (A)

Men åkte med till udden och hjälpte till och tog kort när mikaela, sofie, olivia och michelle =D
jag tyckte att alal kämpade på bra även om det inget gick redigt som vi ville, ;) thihi men grattis till mikka som kom två:a i L:B i alla fall =D men varmt var det i alla fall, det märkte man när man kom hem, då man var as röd i ansiktet och tror jag har brännt mig på armen oxå ;) hahahah  bilderna kommer senare =D jag vet att jag inte har laddat upp bilderna från kalmar men de kommer snart =D

Kommentarer
Postat av: Maidie

Vad mysigt det lät att åka till "udden" med kompisar ^^

2011-04-28 @ 21:39:47
URL: http://maidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0