onsdagar = trött och jobb.

Webbdesign på morgonen som vanligt, fick faktiskt väldigt mycket gjort, sen gick jag och linnea och letade upp alla lärare vi har i alla ämnen så att vi får deras underskrift på ett papper så vi får vara lediga påå torsdags eftermiddargarna ;) thihi lunch sen.
Datakunskap och programhanterning håller på med tidnignen där igentligen, men hade en idrotts grej som skulle ha varit inne för ett tag sen så fjorde den istället (A) så gick jag, linne och victoria bort till christian sen och bad om en underskrift, men ingen annan hade fått det men jag lyckades prata till mig så att jag och linnea fick det =D snacka om gutt =D så lämnade in lappen till min mentor och så får jag vara ledig på torsdags eftermiddagarna=D

när man kom hem så åkte man till gymmet sen och gymmade lite men gick inte så bra då jag har sän träningsvärk ;) ahhaha men men, körde hem sen oxå, vilket gick jätte bra =D
När man kom hem så blev det att fixa bilderna till olivia me orkar inte mer så får fortsätta imorgon ;) thihi <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0