Tjocka mig med Linnéa

Webbdesign idag på morgonen idag då =D lite gutt kan man säga, rita lite själv i photoshop till en hemsida som vi ska göra själva, ;) haha kan lägga upp en bild senare på framsidan ;) ahhaha

på luchen gick jag och linnéa till max och tjockade oss =) men roligt hade vi i alla fall =) tog kaffe gjorde vi oxå men jag inte har smakat på två år ;) hahahah men men tog faktiskt några smuttar, men sen fick linnéa det som var kvar typ allt (A) hahah

Nu sitter typ hella klassen i soffan och väntar på att lektionen ska börja så att vi får åka hem snart ;)
har datakunskap vilket är segt då vi bara kommer hålla på med tidningen igen, och jag har inte så mycket att göra innan fredag ;)




Denna figuren ritade jag på lektionen till hemsidan ;) ahhahahaha ser inte bra ut men endån ;) ahahha

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahahah, det var gott! Dock skulle jag inte druckigt allt kaffe, blev helt crazy! xD

2011-04-08 @ 21:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0