Tisdag.

åkte till skolan idag och så var det idrott på morgonen och vi hade dans, det var väll så där, vi var i tre olika grupper och så skulle vi göra två olika rörelser i grupperna. Oj va kul elr inte, men men det funkade ;) haha efter lunchen sen så var det matte, och jaa jag emil och michael jobbade faktiskt väldigt bra =D men känns lite stressigt nu då vi bara har två lektioner kvar innan nationella i matte B !! men vi får väll hoppas på att det går bra endån ;)

nu sitter man hemma och har inte gjort så mycket en så länge, men ska börja plugga lite snart. Hade tänkt jobba lite matte oxå men kommer inte längre för fattar inte ;) hahahahah det känns ju jätte bra elr inte ;)

Pappa hämtade mig i ålem idag oxå då jag tog bussen som gick tidigare fast den går till västervik så han hämtade mig i ålem, men så klart så var det jag sonm körde hem då jag kör så himla bra ;) hahahha <3


gullig bild på min vovve ;) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0