Tisdag och onsdag

Tisdag.
han inte skriva så mycket igår. men skolan va chill. hade idrott och jaa det var väll bra, sen hade man matte och jobbade faktiskt väldigt bra ;) åkte hem till mamma sen och satte mig och skulle plugga men gick inte så bra ;) åkte med magda upp till stallet när hon skulle rida och då borstade jag min älskling Dallasa =D <3333 åkte hem och skulle plugga, bad mamma om hjälp men hon fattade inte heller så vi får se hur jag ska göra ;) thihi


Onsdag.
Har webbdesign nu =D det är sjukt kul =D bara att vi håller på med en hemsida till något ;) men men det funkar ju i alla fall. 
Har datakunskap senare idag, men det bästa är att man slutar efter det ;) thihi 
men skriver senare vad som händer då ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0