stallet hella dagen ;)

sov länge idag ;) känndes skönt men det var väldigt jobbigt att det var så tyst i huset då jag är själv hemma tills måndag ;) men i alla fall vid halv ett tiden så åkte jag till stallet.
Väl i stallet så tog man in dallasa borstade henne lite och så, släppte ut henne tog in mirra bosrtade henne och fixade lite. Red henne lite på ängen idag oxå =D hon var väldigt fin och lyssnade rätt så bra på mig, förutom att hon sköt ut rumpan och bogen ibland ;) men sånt som händer. sen hon gick rätt fint i form oxå så jag blev lite besviken att ingen var med och tog kort idag ;) haha men men.
red tillbaka till stallet fixade henne och släppte ut henne. fyllde på vatten i hagarna och så tog jag lite kort på dallasa och mirra, det kommer senare =D 
sen kom de som ska tävla imorgon upp och fixade sina hästar, stannade kvar och hjälpte till lite med det ;) och vi ungefär halv åtta- åtta så åkte man hem från att ha varit där sen ett. men hellre vara där än att vara hemma själv som nu ;) thih har nyss ätit lite då jag inte har ätit något på hella dagen ;)

men ska snart gå och sätta mig vid tv:n sen blir det väll att gå och sova i min ensamhet. det är inte kul att vara ensamm hemma.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0