Skolan - Friskis och svettis

Som rubriken lyder så var vi på friskis och svettis på idrotten idag =D vi körde spinning, vilekt var kul, men mådde inte så himla bra. körde bara lite men jag satt med för det mesta men gjorde inte allt de andra gjorde, men kul var det endån.
slutade vid 10.00 och bussen gick vid 10.25, men jag hade kvar min data i skolan. gick från friskis vid kvart över och när man kom till skolan så var klockan 25, skyndade mig ut och fick springa lite (A) men han med bussen, men igentligen vet jag itne hur jag kunde göra det, då det tar ett tag att gå från friskis ;) ahhah men gutt va det i alla fall så kom hem tidigt. varit hemma i snart två timmar, har inte gjort mycket alls. funderar på att gå upp och lägga mig och vila lite, då jag är jätte trött, men vi får se vad som händer ;) haha

kommer lägga upp ett inlägg senare med bilder från i söndags när jag var med amanda till henens häst, sen lite bilder från igår som jag tro på gruppen som red efter mig ;) thih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0