Sjukt glad =D

Skolan idag var väll bra, igentligen ;) gjorde inte så himla mycket som jag igentligen behöver göra ;) men det funkade i alla fall, så slutade jag och linnéa vid elva för vi är bäst ;) nee men vi fick et papper av vår mentor, att om vi vill vara lediga på torsdags eftermiddagarna så måste vi ha fått en underskrift av alla lärare vi har att vi inte har något kvar att göra, och så klart så hade vi två inte det, vi är ju bara bäst =D thih

Nu sitter man hemma och ska fixa färdigt bilderna till olivia =D sjukt jobbigt då jag satt med det igår med ;) thihi  men ska laga mat snart som jag ska ha med mig till stallet =D för det är ju hoppträning ikväll =D vilket ska bli as gutt =D är sjukt taggad för det ikväll =D

Skriver kanske när jag kommer hem om hur det gick =D

Här är hästen som jag rider och hoppar just nu =D

Sööta mirra som är väldigt trött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0