Rubrik ;)

Hej förlåt för att jag inte uppdaterade verken i lördags kväll eller igår men skriver nu istället ;)

I lördags så blev det att jag red persan tyckte synd om honom kännde mig stor på han, men det sa elin att jag itne var ;) ahhah men men det gick faktiskt väldigt bra =D sen åkte jag och elin upp till stallet för jags kulle rida Zita, men då pulsade hon lite i bena, så då ville jag inte rida, släppte ut henne igen och fixa lite där uppe. Körde hem elin sen och så åkte jag hem =D. Hade de jätte kul och trevligt hos bästa Syster Elin!! :) <3.

På kvällen åkte vill till vicce och stefan =D när vi var där va vi ett antal, vicce, stefan, carl, pernilla, stefan, gustav, marlené, Nicklas, Emil, axel och så mamma, morgan, jag ,louise och magda =D så vi var endel =D
men det var sjukt kul endån. vi åt mat pratade och så körde vi någon scharad spel seanre på kvällen och jaa kul va det allt =D sen gick jag gustav och carl ut och kastade boll och lite annat ;) ahha sen kom magda, louise, axel och emil ut ;) ahahha vid typ tolv, halv ett åkte vi hem. :D


I Söndags sov jag länge, kanske inte så konstigt ;) ahah men vid ett tiden så åkte jag och mamma ut till oknö, så övningskörde jag lite =D och det gick jätte bra =D när vi kom hem så åt man lite sen så bar det av på moppeden till ålem. Åkte till Amanda för skulle med henne till stallet =D sen åkte vi till stallet vid tre tiden, och så hade hon lektion vid fyra =D det blev att hon hoppade lite och det gick jätte bra. Det är stor skillnad på tintin sen sist jag såg honom kan jag säga i alla fall =D några bilder på det kommer senare =D när man varit där så åkte man med amanda och hennes pappa till amandas farmor och åt lite mat ;) thihi sen åkte man till henne och tog moppen hem =D väll hemma så blev det att titta på tv med syskonen ;) thihi  sen sova!! =D



Idag så hade man Engelska i skolan och jaa gjorde faktiskt rätt mycket endån ;) thihi men nu sitter man hemma och ska snart gå ner och titta på tv tror jag ;)
senare blir det att åka bort till elin och hämta min laddare sen dra upp till stallet och rida =D undra vem man får på lektionen idag ;) thihi tror vi har hoppning också för den delen
Så övningen kommer upp senare =D

ni får ha det så bra så länge =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0