Måndag

som jag skrev i förra inlägget så var jag sjukt trött igår och så blev man väckt av en hund!!!!
Så som sagt om jag hade gått till skolan ahde jag somnat garanterat. då jag stannade hemma och sov till halv tio istället!! =D sjukt skönt va det =D men sen satt man hemma och inte gjorde så mycket. men vid halv fyra tiden så åkte man till stallet, tog in dallasa och borstade henne och myste som igår ;) lät henne stå inne sen, sp tog vi in de andra hästarna. borstade mirra sen och fixade henne till lektion.
själva lektionen gick as bra, hon var mjuk och fin endån och lyssnade, så arbetet igår lönade sig i alla fall =D men hon var spänns i början av passet och kunde inte slappna av i nacken men efter ett tag så släppte det som sagt =D så jag är nöjd över dressyrpasset =D när man kom hem blev det att hoppa in i duschen sen fixa lite bland sina kläder så att man hittar allt man vill ha ;) haha men nu blir det att nanna kudde ;) då jag måste vara hyfsat pigg till skolan ;) thihi God natt alla =D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0