Lördag !!!

när man vaknat och ätit så bar det av till stallet ;) tog in dallasa och fixade henne och lite tog ut henne och skulle rida henne och anna-lena skulle titta om hon haltade elr inte, och jaa det gjorde hon så hon ska in till ATG någon dag, inte det roligaste men men får väll stå ut. red zita sen med men hon var oxå halt såg olivia :( sen var jag så trött så orkade itne rida mirra. men fixade lite sen och åkte hem med olivia ;) så imorgon kanske hon och jag ska vara en heldag i stallet ;) så blir det massa kort oxå som kommer upp imorgon =D <33
Nu har jag varit hemma ett tag och jag har som vbanligt inte gjort så mycket, får se vad som händer resten av kvällen ;) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0